امام جمعه سرپل ذهاب: واقعه عاشورا یکی از وقایع مهم تاریخ اسلام است
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مجید صفدری روز دوشنبه در جلسه شورای هیات های مذهبی افزود: نهضت حسینی مقدمه نهضت مهدوی است که تاریخ اسلام و جهان آن را به راحتی فراموش نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: عزاداری برای سیدالشهداء (ع) در تمامی کشورهای جهان صورت می گیرد و این بیانگرعشق وعلاقه مردم به خاندان عصمت و طهارت است لذا باید بر خود ببالیم که مدال نوکری این خاندان بر گردن ماست.

صفدری افزود: هیات های مذهبی مهمترین و نزدیک ترین تشکل به اهل بیت (ع) هستند لکن باید مسوولین هیات های مذهبی توجه داشته باشند که در برپایی محافل عزاداری امام حسین (ع) بدعت های غلط وارد نشود و منبر به دست نااهلان سپرده نشود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سرپلذهاب نیز گفت: این شهرستان در زمینه نظم و انظبات برنامه های مذهبی جزء شهرهای نخست استان کرمانشاه است و بحمدالله تا به حال مورد بدی در زمینه ی بی انظباطی و تنش بین هیات ها مشاهده نشده است.

حجت الاسلام محمد مهدی مرادی تصریح کرد: قبل از شروع ماه محرم با همکاری کانون مداحان جلسه توجیهی برای ذاکرین اهل بیت (ع) گذاشته می شود و در آن جلسه راهکارها و آسیب های مداحی در شهرستان بررسی می شود.

در پایان مهراب زرع دبیرکانون مداحان از آمادگی 108 مداح اهل بیت (ع) برادر و 10 مداح خواهر برای برپایی اقامه عزای حضرت سیدالشهدا خبر داد. 

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بالغ بر 85 هزار نفر جمعیت دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com